loading...
همه چیز
محسن بذرافشان بازدید : 21 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (0)

آموزش رفع مشکلات کامپیوتری

فایل ضمیمه حاوی اطلاعات کاملی پیرامون کار با کامپیوتر میباشد.با مطالعه مطالب آن میتوانید به کلیه سوالات ، پرسشها و مشکلاتی که هنگام کار با کامپیوتر شخصی خود با آنها مواجه میشوید پاسخ دهید.ویژگی فوق العاده ی این مجموعه ،متمایز بودن آن است واینکه مطالب ذکر شده در هیچ کتاب آموزشی کامپیوتر موجود نمیباشد. .ممکن است شما در طول روز و هنگام کار با کامپیوتر خود بارها و به کرار دچار مشکلاتی شوید.با مراجعه به این فایل( که تمامی مشکلات کامپیوتری را به طور کامل و به زبان ساده پوشش میدهد)میتوانید به سادگی و در چند دقیقه مشکل را حل نموده، به پاسخ سوال خود برسید.

جهت آشنایی بیشتر به چند مورد از فهرست مطالب مندرج اشاره میکنیم:

  • سی دی فیلم من در كامپیوتر اجرا می شود ولی در ویدئو سی دی نمی خواند چه كنم؟
  • به صفحه مانیتوردرایکس پی نگاه میکنم صفحه حرکت دارد لذا چشمم درد می گیردچه کنم؟
  • چه کنم تمام آیکنها وپوشه ها ومتنها بزرگ نمایش داده شوند با رزولیشن 1024در مانیتور 17 اینچ؟
  • چگونه میتونم یك پوشه بدون اسم ایجاد كنم؟
  • چگونه میتونم بدون نرم افزاریك پوشه كاملا مخفی داشته باشم كه دیگران نتونند آشكارش كنند؟
  • کامپیوتر من هر بار با اتصال به اینترنت Restart میشود مشکل چیست؟
  • نامه ای را با ورد تایپ میکنم وقتی به کامپیوتر دیگری میفرستم فونتهایش تغییر میکند چه کنم؟
  • چگونه زبانه اشاره گر ماوس را به صورت لینک و دست در بیاورم؟
  • چگونه زمان بالا آمدن ویندوزدرایكس پی را کم کنم؟
  • آیا می شود سی دی که پر نشده چندین بار رایت کرد؟
  • کامپیوتر من زیاد قفل می کند عیب از کجاست؟
  • چگونه فرمت فایل BMP را به Jpeg تبدیل کنم؟
  • من در کامپیوترخود رمز گذاشتم حالایادم رفت چه کنم؟
  • اگر بخواهم دوهارد داشته باشم وتمام درایوها در هردوهارد راببینم چه کنم؟
  • چگونه صدای مودم راقطع کنم؟
  • Cookie ها چه هستند؟
  • سی دی رام من اصلا نصب نمی شود چه کنم ؟
  • چگونه كامپیوتر خودرادر ویندوز ایكس پی قفل كنم ؟
  • چگونه میتوانم درایو های خو درا مخفی كنم؟
  • من نمی خواهم هنگام اتصال به اینترنت ویندوزم آبدیت شود چه كنم؟
  • آیا میشود 800 مگابایت و بیشتر بر روی سی دی های معمولی رایت كنم؟
  • چگونه روی كامپیوتر خود كه روشن است قفل بگذارم؟
  • و...
  • بسیاری سوالات دیگر که پاسخ آنها را در این مجموعه بینظیر خواهید یافت.

...

فرمت فایل: DOCX (ورد 2007) قابل ویرایش تعداد صفحات: 37

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید


 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 202
  • بازدید کلی : 3,490